Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМаксименко, Юрій-
dc.contributor.authorСиненький, Дмитро-
dc.contributor.authorMaksymenko, Yuriy-
dc.contributor.authorSynenkyi, Dmytro-
dc.date.accessioned2018-07-11T13:09:58Z-
dc.date.available2018-07-11T13:09:58Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationМаксименко, Ю. Теоретичні засади пізнання художнього образу [Текст] / Юрій Максименко, Дмитро Синенький // Психологія і суспільство. – 2009. – № 4. – С. 181-185.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30584-
dc.description.abstractУ статті розглянуто основні властивості художнього образу, окреслені гносеологічні, онтологічні та феноменологічні проблеми його наукового пізнання. Описано художній образ як феномен й охарактеризовані процеси, що передують його створенню, визначені взаємозв’язки компонентів його психологічного наповнення, що зумовлюються особистістю автора, жанром і видом мистецтва, епохою. In the article the main peculiarities of an artistic image have been considered, gnoseological, ontological and phenomenological problems of its scientific realization have been determined. The artistic image as a phenomenon has been described, the processes which go before its creation have been characterized, the interconnections of the components of its psychological filling which are caused by the author’s personality, genre and the kind of arts, epoch have been stated.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleТеоретичні засади пізнання художнього образуuk_UA
dc.title.alternativeTheoretical Backgrounds of Realization of Artistic Imageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 4 (38)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Максименко.pdf334.04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.