Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30225
Назва: Структура економічної ідентичності: особливості її визначення та розгляду
Автори: Москаль, Юрій
Ключові слова: економічна ідентичність
декларована ідентичність
економічна ідентифікація
економічна категорізація
економічний статус
економічне Я
суб’єктивна шкала добробуту
двополярна система “багатство - бідність”
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Москаль, Ю. Структура економічної ідентичності: особливості її визначення та розгляду [Текст] / Юрій Москаль // Психологія і суспільство. – 2007. – № 3. – С. 98-102.
Короткий огляд (реферат): До останнього часу економічна ідентичність як складова соціальної ідентичності розглядалася поверхнево й лише у контексті останньої. Власне поняття “економічна ідентичність” з’явилося недавно. Важливість цілісного підходу до проблеми вивчення економічної ідентичності та її компонентів, - вважає російський вчений В. Хащенко [ 12, с. 33], - зумовлена загальним теоретичним контекстом - провідною роллю економічної самосвідомості особи в концептуальній схемі розробки економічної психології людини. Дослідженням даної проблеми на пострадянських теренах займаються Н. Антонова, В. Агєєв, О. Дейнека, О. Журавльов, Н. Журавльова, В. Хащенко [3; 4; 8; 10—13]. Із зарубіжних авторів економічну ідентичність вивчають англійські вчені Р. Веблі, Р. Дженкінс, С. Лі, Р. Тарпі, американські дослідники А. Люїс, М. Яромовіч, французькі науковці Т. Дево, Ж. Дешам [ 15—17]. Дотично цю проблему зачіпали також всесвітньовідомі психологи В. Джемс, Е. Еріксон й Т. Шибутані [2; 14].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30225
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 3 (29)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаль.pdf392.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.