Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30081
Назва: Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля
Автори: Бамбурак, Наталія
Ключові слова: модульно-розвивальна система A.B. Фурмана
соціально-культурно-психологічний простір (СКПП)
час
минуле
теперішнє
майбутнє
вічне
іманентне Я
реальне Я
гетерономне Я
трансцендентальне Я
субстанція
особистий досвід
колективний досвід
творчість
мудрість
особистісно-універсумна конфігурація
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Бамбурак, Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля [Текст] / Наталія Бамбурак // Психологія і суспільство. – 2007. – № 2. – С. 16-24.
Короткий огляд (реферат): Коротко: 1) висвітлюється проблема категорій простору-часу в модульно-розвиальній системі навчання як основних координат, що проектують певне вітакультурне довкілля між учасниками освітньої діяльності, через котре опосередковуються чинники-параметри, сутнісні характеристики, атрибутивні компоненти кватерної організації освітнього простору; 2) розкривається оргтехнологічна структура-модель навчально-виховного процесу у єдності інструментальної, гносеологічної, комунікаційної, духовної функціональних сфер цілісного модульно-розвивального циклу, яка й забезпечує формування і творення соціокультурного досвіду кожного учасника паритетних взаємостосунків та розгортання індивідуальних інваріантів позитивної Я-концепції особистості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30081
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2007, № 2 (28)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бамбурак.pdf462.49 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.