Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30038
Назва: Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін
Автори: Гуменюк, Оксана
Ключові слова: перцептивний аспект спілкування
смисли
модульно-розвивальне навчання
смислоджерела
смислоносії
смислотворення
смисловчинковий обмін
цілепокладання
цілереалізація
розвивальна взаємодія
Дата публікації: 2006
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гуменюк, О. Перцептивний аспект спілкування як смисловчинковий обмін [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2006. – № 4. – С. 73-80.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовується явище перцепції у навчально-виховному циклі та змістова суть смисловчинкового обміну, який сприяє осяганню процесу цілепокладання, котре дає змогу зреалізувати освітню мету у практиці ділового спілкування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30038
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 4 (26)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гуменюк.pdf504.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.