Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30008
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСамойленко, Євген-
dc.date.accessioned2018-06-22T12:02:24Z-
dc.date.available2018-06-22T12:02:24Z-
dc.date.issued2006-
dc.identifier.citationСамойленко, Є. Дослідження впливу психологічної статі на мотивацію навчальної діяльності юнаків і дівчат [Текст] / Євген Самойленко // Психологія і суспільство. – 2006. – № 2. – С. 133-136.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30008-
dc.description.abstractМета даної статті полягає в тому, щоб на основі аналізу результатів соціально-психологічного дослідження, яке проведене серед студентів других курсів гуманітарних і технічних спеціальностей чотирьох ВНЗ міста Донецька (факультети підприємництва, будівельно-архітектурний, економічний і психологічний) обґрунтувати спричинення мотивації до навчання студентів різних спеціальностей їхніми статево-рольовими відмінностями.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectпсихологічна статьuk_UA
dc.subjectмаскулінністьuk_UA
dc.subjectфемінністьuk_UA
dc.subjectандрогініяuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectстатево-рольовий типuk_UA
dc.titleДослідження впливу психологічної статі на мотивацію навчальної діяльності юнаків і дівчатuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2006, № 2 (24)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Самойленко.pdf347.46 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.