Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29972
Назва: Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування
Автори: Фурман, Анатолій
Ключові слова: професійне методологування (ПM)
миследіяльність (MД)
мислення
діяльність
знання
розуміння
рефлексія
інтерпретація
категорізація
системно-миследіяльнісна методологія (CMД-методологія)
вітакультурна методологія (BK-методологія)
проблемна ситуація
методологізація
методологічна робота
чисте мислення (М)
термінологічно-мовленнєве поле
методологічна грамотність
поліпрофесійне миследіяння
проблемно-модульна миследіяльність
інноваційні тренінги
теоретична модель
модульно-розвивальний метапроцес
парадигма
методологічна план-карта дослідження
некласична наукова раціональність
методологічне дослідження
освітологія
теорія освітньої діяльності
методологічна модель
інноваційна освітологія
модель-конфігуратор
Я-концепція,
колективне миследіяння (мД)
думка-комунікація (Д-К)
рефлексивна позиція
ковітальність
культуротворення
світоглядні універсалії
категоріальна модель світу
епістема
методологічна революція
модульно-розвивальний простір
методологічний модуль (ММ)
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Фурман, А. Модульно-розвивальна організація миследіяльності - схема професійного методологування [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 4. – С. 40-69.
Короткий огляд (реферат): Уперше отримали гіпотетичне розв’язання чотири логічно пов’язаних проблеми генезису професійного методологування як свідоме збалансування науково-дослідницької та інноваційно-освітньої діяльностей у системі соціогуманітарної науки, взаємодоповнення поясів миследіяльності та методологування у системі вітакультурно зорієнтованої методологічної роботи, типології методологічних модулів, що повно проектує ідеальний простір організації досконалого групового мисле-зреалізування методологів, а також передумов, принципів і правил просторово-часового уможливлення аналізованого методологування.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29972
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 4 (22)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf834.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.