Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29963
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТомчук, Сергій-
dc.date.accessioned2018-06-20T12:26:32Z-
dc.date.available2018-06-20T12:26:32Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationТомчук, С. Динаміка негативних психічних станів у молодших школярів та шляхи їх трансформації [Текст] / Сергій Томчук // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 101-108.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29963-
dc.description.abstractВисвітлена науково-практична актуальність дослідження; здійснений різнобічний аналіз психо-лого-педагогічної літератури з обраної проблеми; обґрунтований зміст поняття “негативний психічний стан” та подані його основні розрізнювальні критерії; охарактеризовані вікові особливості дітей молодшого шкільного віку в контексті генези негативних психічних станів; виокремлені детермінанти розвитку цього класу психічних станів, а також описані їх динаміка та шляхи позитивної трансформації.uk_UA
dc.publisherТДЕУuk_UA
dc.subjectнегативні психічні станиuk_UA
dc.subjectдинамікаuk_UA
dc.subjectдезадаптаціяuk_UA
dc.subjectмолодший шкільний вікuk_UA
dc.subjectдетермінантиuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.subjectпсихокорекціяuk_UA
dc.titleДинаміка негативних психічних станів у молодших школярів та шляхи їх трансформаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 3 (21)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Томчук.pdf552.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.