Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29963
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Томчук, Сергій | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T12:26:32Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T12:26:32Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Томчук, С. Динаміка негативних психічних станів у молодших школярів та шляхи їх трансформації [Текст] / Сергій Томчук // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 101-108. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29963 | - |
dc.description.abstract | Висвітлена науково-практична актуальність дослідження; здійснений різнобічний аналіз психо-лого-педагогічної літератури з обраної проблеми; обґрунтований зміст поняття “негативний психічний стан” та подані його основні розрізнювальні критерії; охарактеризовані вікові особливості дітей молодшого шкільного віку в контексті генези негативних психічних станів; виокремлені детермінанти розвитку цього класу психічних станів, а також описані їх динаміка та шляхи позитивної трансформації. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | негативні психічні стани | uk_UA |
dc.subject | динаміка | uk_UA |
dc.subject | дезадаптація | uk_UA |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk_UA |
dc.subject | детермінанти | uk_UA |
dc.subject | трансформація | uk_UA |
dc.subject | психокорекція | uk_UA |
dc.title | Динаміка негативних психічних станів у молодших школярів та шляхи їх трансформації | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 3 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Томчук.pdf | 552.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.