Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29961
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Оксана | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-20T12:16:00Z | - |
dc.date.available | 2018-06-20T12:16:00Z | - |
dc.date.issued | 2005 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, О. Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну [Текст] / Оксана Гуменюк // Психологія і суспільство. – 2005. – № 3. – С. 73-94. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29961 | - |
dc.description.abstract | У процесі соціально-психологічного теоретизування детально аналізуємо: а) явище освітнього спілкування у системі модульно-розвивального навчання, б) його взаємозв’язок із різновидами обміну та періодами цілісного функціонального циклу, в) комунікативний компонент, що актуалізує інформаційний обмін і г) інтерактивний аспект, що розгортає діловий обмін. | uk_UA |
dc.publisher | ТДЕУ | uk_UA |
dc.subject | соціальні й міжособистісні відносини | uk_UA |
dc.subject | освітнє спілкування | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | різновиди обміну | uk_UA |
dc.subject | комунікація | uk_UA |
dc.subject | знання | uk_UA |
dc.subject | смисли | uk_UA |
dc.subject | зворотний зв’язок | uk_UA |
dc.subject | комунікатор | uk_UA |
dc.subject | реципієнт | uk_UA |
dc.subject | колективна миследіяльність | uk_UA |
dc.subject | кодування | uk_UA |
dc.subject | декодування | uk_UA |
dc.subject | вербальна і невербальна комунікація | uk_UA |
dc.subject | реальний та ідеальний світи | uk_UA |
dc.subject | інтеракція | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | організація спільної нормотворчої діяльності | uk_UA |
dc.subject | нормонаслідування | uk_UA |
dc.subject | нормотворення | uk_UA |
dc.subject | паритетні й розвивальні відносини | uk_UA |
dc.subject | перцепція | uk_UA |
dc.subject | пізнання | uk_UA |
dc.subject | означення | uk_UA |
dc.subject | регулювання | uk_UA |
dc.subject | взаєморозуміння | uk_UA |
dc.subject | саморозуміння | uk_UA |
dc.title | Освітнє спілкування як інформаційний, діловий, психосмисловий і самосенсовий різновиди обміну | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2005, № 3 (21) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гуменюк.pdf | 730.55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.