Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29797
Назва: Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза
Автори: Фурман, Анатолій
Ключові слова: взаємодія традиції та інновації
“великі хвилі Кондратьєва”
капіталістична економіка
система суспільного виробництва
ресурси стабільного розвитку
інноваційний етап розвитку суспільства
загальносуспільна і соціосегментна інноваційність
інноваційна ідеологія
інноваційний рух
гуманітарна експертиза
освітня сфера суспільства
інноваційна діяльність
соціальна інноватика
модульно-розвивальна освіта
система дистанційної підготовки
фундаментальний соціально-психологічний експеримент
ментально і духовно зорієнтована освітня система
модульно-розвивальний рух
освіта як вітакультурне явище
процес глобалізації
нова економіка
соціологія інноваційної діяльності
ресурсоємність
стратегема інноваційного освітнього розвитку
цикл інноваційної діяльності
мережа нововведень
вітакультурна методологія
системно-діяльнісний підхід
освітній простір
освітня компетентність
експериментально-діагностичний комплекс
діагностична програма обстежень
шкала оцінювання
процедура експертного оцінювання
принцип нарощування новаційних умов
ефективність інноваційної освітньої діяльності
Дата публікації: 2005
Видавництво: ТДЕУ
Бібліографічний опис: Фурман, А. Система інноваційної освітньої діяльності модульно-розвивальної школи та її комплексна експертиза [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. – 2005. – № 2. – С. 29-75.
Короткий огляд (реферат): Сутнісний зміст зводиться до чотирьох теоретико-методологічних сегментів наукового обґрунтування піднятої проблемної теми, котрі мають достатнє емпіричне підтвердження у процесі багаторічного виконання завдань авторської суспільної програми з інноваційного оновлення системи національної середньої освіти: по-перше, в контексті створення єдиного модульно-розвивального руху за якісно нову українську школу та окультурену науку охарактеризовується система дистанційної підготовки педагога-психолога-дослідника, що підтвердила свою ефективність упродовж 15-річного досвіду підготовки педагогічних колективів до професійного здійснення інноваційної діяльності і немає аналогів на просторах СНД (§1); подруге, формуються базові теоретичні концепти у предметно-знаннєвих межах соціології інноваційної діяльності та з методологічною орієнтацією на взаємо-доповнення системно-діяльнісного підходу, принципу циклічності у функціонуванні та розвитку соціосистеми і віта-культурної парадигми, а також уперше подається й каузально описується модель повноцінної інноваційної діяльності в освітній сфері суспільства ( §2); по-третє, детально аналізується експертно-діагностичний комплекс ефективності експериментального впровадження модульно-розвивальної освіти як авторська шести-рівнева метасистема, в основі якої перебуває теорія, методологія, технологія та експериментальна практика обстоюваної освітньої моделі, а кожен зріз котрої має окреме гносеологічне підґрунтя та специфічний інтелектуально-емпіричний інструментарій (§3); по-четверте, висвітлюються логіко-змістові і процедурно-технічні засади проведення комплексної експертизи ефективності системно-інноваційної діяльності педагогічних колективів модульно-розвивальних шкіл за ієрархічною системою складових, параметрів, критеріїв, показників та індикаторів оцінювання повноти наявності експериментальних ознак і водночас формулюються емпіричні факти та залежності порівняльного аналізу проведення такої експертизи в 2000 і 2005 роках ( §4)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29797
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2005, № 2 (20)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf1.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.