Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29749
Назва: | Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи |
Автори: | Ребуха, Лілія |
Ключові слова: | модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана інноваційна школа гуманітарна психолого-педагогічна експертиза об’єктивна експертна оцінка миследіяльність експерта інноваційна діяльність педагогічного колективу школи самопрезентація психолого-педагогічної експертизи експертна діяльність модулі-складові експертизи індикатори перебігу модульно-розвивальної взаємодії духовно-креативна досконалість експерта культурний розвиток особистості експерта експертний висновок та рекомендації |
Дата публікації: | 2004 |
Видавництво: | ТАНГ |
Бібліографічний опис: | Ребуха, Л. Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2004. – № 3. – С. 106-114. |
Короткий огляд (реферат): | Здійснюється психолого-педагогічне обґрунтування та аналізуються рівні експертизи управлінських рішень щодо якості інноваційної діяльності колективу експериментальної школи модульно-розвивального типу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29749 |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2004, № 3 (17) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ребуха.pdf | 488.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.