Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29749
Назва: Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи
Автори: Ребуха, Лілія
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання A.B. Фурмана
інноваційна школа
гуманітарна психолого-педагогічна експертиза
об’єктивна експертна оцінка
миследіяльність експерта
інноваційна діяльність педагогічного колективу школи
самопрезентація психолого-педагогічної експертизи
експертна діяльність
модулі-складові експертизи
індикатори перебігу модульно-розвивальної взаємодії
духовно-креативна досконалість експерта
культурний розвиток особистості експерта
експертний висновок та рекомендації
Дата публікації: 2004
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ребуха, Л. Гуманітарна психолого-педагогічна експертиза в управлінській сфері інноваційної діяльності колективу школи [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2004. – № 3. – С. 106-114.
Короткий огляд (реферат): Здійснюється психолого-педагогічне обґрунтування та аналізуються рівні експертизи управлінських рішень щодо якості інноваційної діяльності колективу експериментальної школи модульно-розвивального типу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29749
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2004, № 3 (17)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf488.21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.