Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29708
Назва: Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу
Автори: Ребуха, Лілія
Ключові слова: модульно-розвивальна система навчання
закономірності освітньої взаємодії
інноваційні освітні технології
соціальне спілкування
самореалізація
психолого-педагогічні закономірності
навчально-виховний процес
логіка розвитку освітнього циклу
закономірності цілісного модульно-розвивального процесу
модулі знань, умінь, норм і цінностей
соціально-культурний простір
вітакультурне зреалізування учителя і учня
Дата публікації: 2003
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ребуха, Л. Психолого-педагогічні закономірності цілісного модульно-розвивального процесу [Текст] / Лілія Ребуха // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 75-95.
Короткий огляд (реферат): Критично висвітлюються закономірності основних теоретичних систем сучасності у сфері освіти; обґрунтовується логіка розгортання навчального, виховного та освітнього циклів-процесів; здійснюється психолого-педагогічний аналіз структурно-функціональних зв’язків модульно-розвивального оргпростору за періодами повного функціонального циклу та змістовно охарактеризовуються закономірності навчання, виховання, освіти і самореалізації експериментальної системи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29708
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2003, № 4 (14)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ребуха.pdf430.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.