Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29491
Назва: Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання
Автори: Ященко, Елеонора
Ключові слова: психологічний вплив
параметри ефективності
суб’єкт-суб’єктна та психокультурна парадигми
модульно-розвивальна стратегія
розвивальна взаємодія
класи, види, типи психологічного діяння
форми, способи, методи, засоби психологічного впливу
психокультурний розвиток
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Ященко, Е. Параметри психологічного впливу в контексті інноваційного навчання [Текст] / Елеонора Ященко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 160-169.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовані основні та похідні параметри соціально-культурного простору в контексті розвивальної взаємодії; окреслені показники ефективності психологічного впливу та проведений їх структурний аналіз; запропонована схема оптимального використання видів, способів та методів психологічного впливу в цілісному циклі інноваційного освітнього процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29491
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ященко.pdf350 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.