Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29489
Назва: Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі
Автори: Бугерко, Ярослава
Ключові слова: освітня діяльність
модульно-розвивальна інноваційна система
соціально-культурнопсихологічний простір
розвивальна педагогічна взаємодія
інтелектуальна; особистісна; кооперативна; духовно-екзистенційна рефлексія
навчальна проблемна ситуація
рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення
паритетна співдіяльність
рефлексивні уявлення
Дата публікації: 2002
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Бугерко, Я. Динаміка різновидів рефлексії у модульно-розвивальному навчальному циклі [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 142-159.
Короткий огляд (реферат): За модульно-розвивальної системи школяр не тільки оволодіває теоретичними знаннями основ наук, не лише прилучається до мистецтва соціально-прийнятного їх нормування, а ще й навчається виділяти, аналізувати і співвідносити з предметною ситуацією власні дії, переосмислювати образи предметної ситуації задачі (інтелектуальні смисли) та власні психічні образи, з якими ототожнює себе Я (особистісні смисли). Це спричинює виникнення новоутворень у внутрішньому світі людини, пов’язаних із її продуктивною самозміною і саморозвитком. Тоді в неї закріплюється адекватний рефлексивний спосіб здійснення самої себе, ключовий момент якого полягає у виробленні нової, відмінної від попередньої, позиції, а відтак і в активній самоперебудові її як особистості та самореорганізації власного миследіяння.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29489
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бугерко.pdf448.54 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.