Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29467
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМединська, Юлія-
dc.date.accessioned2018-06-07T09:45:14Z-
dc.date.available2018-06-07T09:45:14Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationMeдuнcька, Ю. Агресивна дитина: зрозуміти, щоб допомогти [Текст] / Юлія Meдuнcька // Психологія і суспільство. - 2002. - № 1. - С. 107-118.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29467-
dc.description.abstractНа основі наявного теоретичного матеріалу в концептуальних межах психоаналітичного напрямку психології та психотерапії агресія пояснюється як реакція на фрустрацію, котра насправді має дуже складну структуру, багато латентних аспектів різної значущості та рівня травматизації для кожної конкретної дитини. З огляду на ускладнену будову досліджуваного явища, розглянуті підходи до розуміння переживань агресивної дитини не заперечують, а, швидше, доповнюють один одного.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectагресіяuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectмеханізми формування агресіїuk_UA
dc.subjectфункціональна та дисфункціональна сім’їuk_UA
dc.subjectміжособистісні стосункиuk_UA
dc.subjectпотреба в агресіїuk_UA
dc.subjectбазальна тривогаuk_UA
dc.subjectзвільнення від тривогиuk_UA
dc.subjectтрансформація емоції гнівуuk_UA
dc.subjectзміщення агресивного імпульсуuk_UA
dc.subjectавто-агресіяuk_UA
dc.subjectсоматизаціяuk_UA
dc.subjectсоціалізація агресивностіuk_UA
dc.titleАгресивна дитина: зрозуміти, щоб допомогтиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2002, № 1 (7)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Meдuнcька.pdf427.94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.