Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29435
Назва: Концепції стратегічного планування в управлінні фірмою
Автори: Куденко, Наталія
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Куденко, Н. Концепції стратегічного планування в управлінні фірмою [Текст] / Наталія Куденко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 4. - С. 66-73.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті основні різновиди концептуальних підходів щодо стратегічного планування фірми — бюджетування, довгострокове і стратегічне планування та стратегічний маркетинговий менеджмент; проаналізовані переваги, недоліки та умови ефективного застосування цих концепцій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29435
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 4 (6)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Куденко.pdf509.67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.