Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29423
Назва: Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування
Автори: Яценко, Тамара
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Яценко, Т. Метод активного соціально-психологічного навчання: індуктивно-дедуктивне обгрунтування [Текст] / Тамара Яценко // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 164-173.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлені індуктивно-дедуктивні засади групової психокорекції, обґрунтований зв’язок методу активного соціально-психологічного навчання з науково-діагностичними аспектами пізнання людини, розкрита специфіка глибинно-психологічної психокорекції, а також доведена її важливість для професійної підготовки психологів-практиків.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29423
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 1 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Яценко.pdf218.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.