Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29420
Назва: Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури
Автори: Бригадир, Марія
Ключові слова: інноваційна освіта
модульно-розвивальна система
соціально-культурний простір
освітній процес
параметри
критерії
організаційний клімат
соціально-психологічний клімат
наукове проектування
організаційний простір
полімотивація
інформаційний, діловий і психологічний обміни
соціальний контроль
комунікація
паритетна взаємодія
Дата публікації: 2001
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Система механізмів, параметрів і критеріїв наукового проектування освітнього процесу як цілісної оргструктури [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2001. - № 1. - С. 133-149.
Короткий огляд (реферат): здійснюється сутнісний аналіз змісту соціально-психологічного проектування освітнього процесу за двома сферами функціонування: організаційного і соціально-психологічного кліматів, що забезпечують ефективну діяльність школи за взаємозалежними макро- і мікрорівнями; характеризуються у взаємо-доповнені принципи, параметри, критерії і показники ефективної педагогічної співдії, пропонується авторська оргмодель ситуативного творення циклу розвивальної взаємодії особистостей у структурі інноваційної соціо-системи
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29420
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2001, № 1 (3)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf411.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.