Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29415
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСитникова, Наталія-
dc.contributor.authorБухлова, Наталія-
dc.date.accessioned2018-06-05T09:52:22Z-
dc.date.available2018-06-05T09:52:22Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationСитникова, Н. Психолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занять [Текст] / Наталія Ситникова, Наталія Бухлова // Психологія і суспільство. - 2000. - № 2. - С. 152-158.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29415-
dc.description.abstractПропонується науково зважений підхід до диференціації та індивідуалізації навчання, створення психолого-педагогічного портрету класу на основі комплексного соціально-психологічного діагностування як необхідної умови проектування навчальних занять у мо-дульно-розвивальній системі.uk_UA
dc.publisherТАНГuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічний портретuk_UA
dc.subjectмодульне заняттяuk_UA
dc.subjectдиференціація та індивідуалізація навчанняuk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна системаuk_UA
dc.subjectпроектування навчальних занятьuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічний портрет класу - основа проектування модульно-розвивальних занятьuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ситникова.pdf326.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.