Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29363
Назва: Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем
Автори: Бригадир, Марія
Ключові слова: методологічна робота
науковий проект
соціально-психологічне проектування
освітня система
інноваційна система
модульно-розвивальна система
параметри проектування
психосоціальний розвиток
педагогічна діяльність
освітня діяльність
Дата публікації: 2000
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Бригадир, М. Принципи і параметри соціально-психологічного проектування освітніх систем [Текст] / Марія Бригадир // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 60-79.
Короткий огляд (реферат): Окреслюється завдання і концептуальний зміст соціально-психологічного проектування як окремої методологічної діяльності; характеризується принципи дослідження, розвитку і проектування освітніх систем; виявляється взаємозв’язок принципів і параметрів проектування традиційних та інноваційних моделей організації навчально-виховного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29363
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бригадир.pdf365.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.