Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29342
Назва: Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання
Автори: Фурман, Анатолій
Ключові слова: інноваційна освіта
соціально-психологічний експеримент
наукова програма
модульно-розвивальна система
інноваційна діяльність
логіка розгортання освітнього процесу
психосоціальний (культурний) розвиток особистості
інтелектуальне тестування
соціально-психологічна експертиза
міні-модуль
розвивальна взаємодія
розви-вальна самоактивність особистості
Дата публікації: 2000
Видавництво: ТАНГ
Бібліографічний опис: Фурман, А. Архітектоніка творення особистості за модульно-розвивальної системи навчання [Текст] / Анатолій Фурман // Психологія і суспільство. - 2000. - № 1. - С. 26-43.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюється інноваційний досвід теоретичного, експериментального та експертно-діагностичного обгрунтування однієї із важливих програмних версій запо-чаткування модульно-розвивальної системи - Школа творення, яка з 1997 року, під нашим керівництвом, реалізується педагогічним колективом ЗОШ №46 м.Херсона; зокрема, аналізуються концептуальні засади зазначеної наукової програми, де вихідною є теза про можливість творення людиною культурного довкілля, своєї гуманної універ-сальності-індивідуальності, нарешті, безмежного внутрішнього простору власного духовного самоздійснення в царині земного життя; характеризуються експериментальні умови у конструюванні школи як соціо-культурної освітньої системи, альтернативні логіки розгортання дидактично організованого соціального процесу - пізнавально-інформаційна і соціально-культурна, необхідні і достатні умови проектування ефективного модульно-розвивального заняття; експериментально доводиться конструктивний вплив інноваційної стратегії, тактики і техніки ведення ментально зорієнтованого навчання на зростання інтелектуального і соціального потенціалу учнів, психологічну грамотність учителів, процесуальну неперервність і духовну насиченість актуальної розвивальної взаємодії в класі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29342
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2000 рік №1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf413.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.