Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29290
Назва: Інноваційні технології в управлінні брендом роботодавця в освіті
Автори: Бакуліна, Наталія
Ключові слова: імідж
репутація
бренд
маркетингова система
маркетинговий інструмент
сучасний університет
image
reputation
the brand
marketing system
marketing tool
modern university
Дата публікації: 2017
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Бакуліна, Н. Інноваційні технології в управлінні брендом роботодавця в освіті [Текст] / Наталія Бакуліна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2017. – Вип. 22. - С. 103-106.
Короткий огляд (реферат): У статті розкриті особливості формування іміджу сучасного освітнього закладу, зокрема, подано його визначення та складові, сутність формування та моніторингу, наголошено на необхідності введення управління іміджем в маркетингову систему сучасного університету. Розглянуто перспективи застосування інноваційних технологій у формуванні бренду роботодавця, побудови ефективної маркетингової стратегії і поведінки на ринку праці. The article reveals the peculiarities of the formation of the image of a modern educational institution, in particular, its definitions and components, the essence of formation and monitoring, and the necessity of the introduction of image management in the marketing system of the modern university are presented. Perspectives of application of innovative technologies in formation of the brand of the employer, construction of an effective marketing strategy and behavior in the labor market are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29290
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 22 2017 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бакуліна Н..pdf286.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.