Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29191
Назва: Інноваційний маркетинг як інструмент для споживачів
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Федорович, Роман Володимирович
Ключові слова: інновація
життєвий цикл
інноваційний маркетинг
інноваційний потенціал
Дата публікації: 26-кві-2018
Видавництво: Видавництво Ужгородського національного університету
Бібліографічний опис: Серединська В.М. Інноваційний маркетинг як інструмент для споживачів/ Р.В.Федорович, В.М.Серединська //Маркетинг та менеджмент у фокусі викликів нової економіки: матеріали міжнародної наук.-практ. конференції (26-28 квітея 2018р.)/ за заг. ред. І.І.Черленяка. Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2018.– 472с.–С.464-467.
Короткий огляд (реферат): Охарактеризовано завдання і роль інноваційного маркетингу на різних етапах інноваційного процесу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29191
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник матеріалів конф.Ужгород.pdf4.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.