Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29094
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКлапків, Юрій-
dc.contributor.authorKlapkiv, Jurij-
dc.contributor.authorКлапкив, Юрий-
dc.date.accessioned2018-05-29T10:27:43Z-
dc.date.available2018-05-29T10:27:43Z-
dc.date.issued2017-04-19-
dc.identifier.citationКлапків Ю. Фактори впливу на прийняття рішення щодо придбання страхової послуги // Юрій Клапків/ Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції «Регіональна, галузева та суб'єктна економіка України на шляху до євроінтеграції». Тези доповідей. Частина 3. – Харків: ХНУБА, 2017. – с. 201-203.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29094-
dc.description.abstractОточення страхової компанії, як і вся економіка, піддаються постійним змі- нам, через це особливого значення набуває знання принципів, що керують поведін- кою клієнта на ринку страхових послуг. Передувати формуванню стратегії та тактики діяльності страхової компанії має вивчення мотивів, якими керуються клієнти, виби- раючи канал розподілу і страхову послугу. Вивчення сприятливих факторів в середо- вищі поширення страхової послуги, знання споживача та його потреб повинно бути основою функціонування на ринку. Адже саме чітка відповідність послуги потребі кінцевого споживача, визначає ринкову позиції страхової інституції, а сприятливість середовища характеризує масштаби фінансових потоківuk_UA
dc.description.sponsorshipПридбання страхової послуги, ми розглядаємо з позиції клієнта, як спосіб вирішення проблеми, із якою стикається покупець. Саме тому визначення про- блем безпосередньо пов’язане із потребами, а більшість людей у житті керуються, прагненням до досягнення економічної безпеки. Згідно піраміди потреб Маслов в основі якої базується необхідність задоволення фізіологічних потреб, потреба у безпеці, соціальній реалізації, визнанні та повазі, а також у самореалізації форму- ють зовнішнє середовище для страхової компанії. В основі стратегії страховика повинно базуватись усвідомлення необхідності забезпечення основних потреби, таких як: їжа, сон, одяг, житло, де страхова послуга пов'язана з потребою в безпе- ці і домінує на другому місці.uk_UA
dc.titleФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ПРИДБАННЯ СТРАХОВОЇ ПОСЛУГИuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ПРИДБАННЯ СП 2017.pdf2.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.