Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29094
Назва: ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ПРИДБАННЯ СТРАХОВОЇ ПОСЛУГИ
Автори: Клапків, Юрій
Klapkiv, Jurij
Клапкив, Юрий
Дата публікації: 19-кві-2017
Бібліографічний опис: Клапків Ю. Фактори впливу на прийняття рішення щодо придбання страхової послуги // Юрій Клапків/ Матеріали ІX Міжнародної науково-практичної конференції «Регіональна, галузева та суб'єктна економіка України на шляху до євроінтеграції». Тези доповідей. Частина 3. – Харків: ХНУБА, 2017. – с. 201-203.
Короткий огляд (реферат): Оточення страхової компанії, як і вся економіка, піддаються постійним змі- нам, через це особливого значення набуває знання принципів, що керують поведін- кою клієнта на ринку страхових послуг. Передувати формуванню стратегії та тактики діяльності страхової компанії має вивчення мотивів, якими керуються клієнти, виби- раючи канал розподілу і страхову послугу. Вивчення сприятливих факторів в середо- вищі поширення страхової послуги, знання споживача та його потреб повинно бути основою функціонування на ринку. Адже саме чітка відповідність послуги потребі кінцевого споживача, визначає ринкову позиції страхової інституції, а сприятливість середовища характеризує масштаби фінансових потоків
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29094
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФАКТОРИ ВПЛИВУ НА ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ ЩОДО ПРИДБАННЯ СП 2017.pdf2.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.