Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28880
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorФедорович, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2018-05-20T12:39:50Z-
dc.date.available2018-05-20T12:39:50Z-
dc.date.issued2018-03-30-
dc.identifier.citationФедорович Р.В.Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом/ Р.В.Федорович, В.М .Серединська //Матеріали XXXIV міжн. наук.-практ. інтернет конф.«Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (Переяслав-Хмельницький держав. педагогіч. університет ім.Григорія Сковороди, 30 березня 2018 року); зб.наук.праць. – м. Переяслав-Хмельницький, 2018.– Вип.34.– 676 с.– С.100-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28880-
dc.description.abstractВикладено суть і роль економічного аналізу в системі стратегічного управління маркетингом. Зокрема, значення стратегічного аналізу та його важливість при при розробці стратегії розвитку підприємства та аналітичний інструментарій ефективного маркетингового управлінняuk_UA
dc.publisherПереяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.Григорія Сковородиuk_UA
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectстратегічний аналізuk_UA
dc.subjectсегментаціяuk_UA
dc.subjectранжуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UA
dc.titleЕкономічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингомuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 34.pdf11.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.