Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28880
Назва: Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Федорович, Роман Володимирович
Ключові слова: економічний аналіз
стратегія
стратегічний аналіз
сегментація
ранжування
маркетингове управління
Дата публікації: 30-бер-2018
Видавництво: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.Григорія Сковороди
Бібліографічний опис: Федорович Р.В.Економічний аналіз у системі стратегічного управління маркетингом/ Р.В.Федорович, В.М .Серединська //Матеріали XXXIV міжн. наук.-практ. інтернет конф.«Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації (Переяслав-Хмельницький держав. педагогіч. університет ім.Григорія Сковороди, 30 березня 2018 року); зб.наук.праць. – м. Переяслав-Хмельницький, 2018.– Вип.34.– 676 с.– С.100-103.
Короткий огляд (реферат): Викладено суть і роль економічного аналізу в системі стратегічного управління маркетингом. Зокрема, значення стратегічного аналізу та його важливість при при розробці стратегії розвитку підприємства та аналітичний інструментарій ефективного маркетингового управління
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28880
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник 34.pdf11.66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.