Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.contributor.authorПанасюк, Валантина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-05-20T11:12:00Z-
dc.date.available2018-05-20T11:12:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСерединська В.М. Аналітичне обгрунтування маркетингових комунікацій/ В.М.Серединська, В.М.Панасюк //Аналітичні інструменти в маркетинговій діяльності: монографія; за ред. проф.Р.В.Федоровича.- Тернопіль:ФОП Шпак В.Б.,2018.- 308 с.-С.221-231uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28868-
dc.description.abstractРозглянуто сутність та подано аналітичне обґрунтування можливих напрямків використання маркетингових комунікацій як комплексу маркетингуuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectспонсорствоuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.titleАналітичне обгрунтування маркетингових комунікаційuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograf_2018.pdf3.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.