Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28868
Назва: Аналітичне обгрунтування маркетингових комунікацій
Автори: Серединська, Віра Миколаївна
Панасюк, Валантина Миколаївна
Ключові слова: збут
реклама
маркетингові комунікації
брендинг
спонсорство
стимулювання збуту
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Серединська В.М. Аналітичне обгрунтування маркетингових комунікацій/ В.М.Серединська, В.М.Панасюк //Аналітичні інструменти в маркетинговій діяльності: монографія; за ред. проф.Р.В.Федоровича.- Тернопіль:ФОП Шпак В.Б.,2018.- 308 с.-С.221-231
Короткий огляд (реферат): Розглянуто сутність та подано аналітичне обґрунтування можливих напрямків використання маркетингових комунікацій як комплексу маркетингу
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28868
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograf_2018.pdf3.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.