Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28801
Назва: Організація Інтернет маркетингу у практичній діяльності
Інші назви: Internet-marketing organization in practical activity of enterprise
Автори: Вакарчук, Юлія Олександрівна
Ключові слова: цифровий маркетинг
маркетингові комунікації
Інтернет-реклама
рекламні носії
маркетингові комунікації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопільський національний економічний університет
Бібліографічний опис: Вакарчук, Ю. О. Організація Інтернет маркетингу у практичній діяльності : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 029 – інформаційна, бібліотечна та архівна справа магістер. програма – документознавство та інформаційна діяльність / Юлія Олександрівна Вакарчук ; наук. керівник д.пед.н., професор Ю. А. Щербяк. – Тернопіль, 2018. – 169 с.
Короткий огляд (реферат): У дипломній роботі проаналізовано сукупність теоретичних, методичних і прикладних аспектів цифрового маркетингового управління діяльністю підприємств із використанням новітніх технологій та інструментів; досліджено теоретичні засади розвитку цифрового маркетингу, а також з’ясовано чинники та обставини, що впливають на формування системи інтерактивного маркетингу;визначено зміст рекламних носіїв в Інтернеті;охарактеризовано основні форми та аудиторію мережевого маркетингу, визначено взаємодію Інтернет-реклами з користувачами;окреслено специфіку розвитку Інтернет-маркетингу в сучасних умовах діяльності українських підприємств;проведено оцінку ефективності застосування цифрових маркетингових комунікацій українськими підприємствами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28801
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Вакарчук Ю.О..pdf1.62 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.