Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28386
Назва: Фактори, які впливають на поведінку споживачів та покупців вина: огляд літератури
Автори: Влачвей, Аспасія
Ключові слова: Фактори, що впливають на поведінку; споживачі вина
споживачі вина
марка вина
регіон походження
якість вина
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Влачвей, А. Фактори, які впливають на поведінку споживачів та покупців вина: огляд літератури [Текст] / Аспасія Влачвей // Журнал європейської економіки. – 2011. – Т. 10, № 4. – С. 428-445.
Короткий огляд (реферат): У статті підсумовано та проаналізовано дані різних країн світу, щодо споживання виноробної продукції. Виділено основні фактори, які впливають на поведінку споживачів винної продукції у різних країнах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28386
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 10 (№4) Грудень 2011

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Влачвей.PDF262.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.