Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28325
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаблоцька, Ріта-
dc.date.accessioned2018-04-23T07:40:36Z-
dc.date.available2018-04-23T07:40:36Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationЗаблоцька, Р. Характеристика та класифікація торговельних бар'єрів на ринку послуг [Текст] / Ріта Заблоцька // Журнал європейської економіки. – 2008. – Т. 7, № 3. – С. 345-360.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28325-
dc.description.abstractПроаналізовано найбільш сучасні методології для визначення торгівельних бар’єрів та їх вплив на торговельні обмеження. Підсумовано основні інструменти економічної політики, які dикористовують для втримання торгівлі послугами. Також зроблено висновок, що торговельні бар’єри у сфері послуг існують у різних формах – залежно від типів послуг.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectТорговельні обмеженняuk_UA
dc.subjectторговельні бар’єриuk_UA
dc.subjectрегуляторні бар’єриuk_UA
dc.subjectнерегуляторні бар’єриuk_UA
dc.subjectкритеріїuk_UA
dc.subjectкласифікація та типи торговельних бар’єрівuk_UA
dc.subjectдержавні закупівліuk_UA
dc.titleХарактеристика та класифікація торговельних бар'єрів на ринку послугuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 7 (№3) Вересень 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Заблоцька.PDF260.09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.