Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28299
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorHolyash, Iryna-
dc.contributor.authorHalushka, Natalya-
dc.date.accessioned2018-04-20T12:25:26Z-
dc.date.available2018-04-20T12:25:26Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationHolyash, І. The Concept of Marketing Audit: Problems of Theory and Practice [Text] / Iryna Holyash, Natalya Halushka // Journal of european economy. - 2008. - Vol. 7, № 3. - P. 273-280.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28299-
dc.description.abstractThe development of market relations in Ukraine calls forth the questions of strengthening the competitive capacity of enterprises on the market and their timely adaptation to changes in competitive marketing environment, recognition of an urgent need for practical application of the principles of marketing audit for evaluation of enterprise's production and sales operations, as well as revealing the problems and hidden potential in the way of reaching operational and strategic goals and achieving the desired result. The formation of marketing audit is one of the most complicated tasks of strategic management. Its necessity is preconditioned by the incoming information describing the financial and economic activity of an enterprise, by the elements of company's business environment, and on this basis by the coordination of the management system operation for achieving the set goals.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectCompetitive capacityuk_UA
dc.subjectmarketing environmentuk_UA
dc.subjectmarketing audituk_UA
dc.subjectstrategic managementuk_UA
dc.titleThe Concept of Marketing Audit: Problems of Theory and Practiceuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 7 (№3) Вересень 2008

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Holyash.PDF159.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.