Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВeridze, Tamar-
dc.date.accessioned2018-04-16T06:40:36Z-
dc.date.available2018-04-16T06:40:36Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВeridze, Tamar Motivation aspects of tourism product seleqtion [Текст] / Tamar Вeridze // Економічний і соціальний розвиток України в ХХІ столітті : національна візія та виклики глобалізації : зб. тез доп. П’ятнадцятої Ювілейної Міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчених [м. Тернопіль, 29-30 берез. 2018 р.] / редкол. : Л. П. Амбрик, О. В. Борисяк, М. М. Брик [та ін.] ; відп. за вип. В. О. Онищук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 12-13.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28068-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleMotivation aspects of tourism product seleqtionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЕКОНОМІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РОЗВИТОК УКРАЇНИ В XXI СТОЛІТТІ: НАЦІОНАЛЬНА ВІЗІЯ ТА ВИКЛИКИ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
12.PDF27.01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.