Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/28047
Назва: Історико-економічний та соціальний вимір корпоративної соціальної відповідальності (на основі сектора промисловості обробки хутра)
Автори: Маврідіс, Дмітріос
Поліопулос, Леонідас
Поліопулос, Теофілос
Ключові слова: Обробка хутра і шкіри
Західна Македонія
корпоративна відповідальність
Дата публікації: 2009
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Маврідіс, Д. Історико-економічний та соціальний вимір корпоративної соціальної відповідальності (на основі сектора промисловості обробки хутра) [Текст] / Дмітріос Маврідіс, Леонідас Поліопулос, Теофілос Поліопулос // Журнал європейської економіки. – 2009. – Т. 8, № 4. – С. 383-397.
Короткий огляд (реферат): Касторія і Сіатіста, два історично найважливіших регіони Західної Македонії з їх багатою культурою, комерційною та ремісничою справою, є єдиними в Європі, яким вдалося пережити буревій глобалізації та зберегти, хоч у значно менших розмірах, виробництво хутра. Опираючись на наявні факти, можна дійти висновку, що виробництво хутра і торгівля ним у цих регіонах сягає своїми витоками ХV ст., і це дало світу чимало знаних торговців, які стали благодійниками і спонсорами не лише в рідній країні, а й у місцях проживання. Звичайно, в ті часи термін «корпоративна соціальна відповідальність» був невідомим, але любов до своєї країни, патріотизм, благодійність та інші вияви соціальної опіки і чистого патріотизму самі по собі були формою вираження чогось більшого, ніж просто «корпоративна соціальна відповідальність». Саме тому варто аналізувати економічну, соціальну і благодійну діяльність тогочасних людей, і це є прекрасним доказом, що сучасна діяльність підприємств стосовно питань навколишнього середовища, соціальної вразливості, культури, навчання тощо, не виникла з нічого, а насправді існувала з давніх часів. Її просто по-іншому представляли і характеризували, оскільки в різні часи й потреби були різними. Окрім того, проаналізуємо необхідність створення мережі в ремісничому секторі виробництва хутра з метою продовження традицій наших попередників і подальшого розвитку цих вартостей, активізуючи промисловість загалом і виробництво кінцевого продукту зокрема.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/28047
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 8 (№4) Грудень 2009

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Маврідіс.PDF274.39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.