Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27868
Назва: До питання роботи в групах під час вивчення іноземної мови
Автори: Штохман, Лілія Миколаївна
Ключові слова: робота в групах, навчання, іноземна мова, метод
Дата публікації: 2017
Видавництво: Наукові записки національного університету «Острозька академія». Серія Філологічна. Вип. 64 - Острог: Видавництво Національного університету Острозька Академія, 2017 – С.89 -93
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається метод роботи в групах як засіб створення атмосфери співробітництва та взаєм-ної підтримки на занятті, адже робота у групі є формою спільного навчання, яке має своєю метою покращення вмінь критичного мислення, мовних та соціальних навичок. Робота в групах надає особливої специфіки вивченню іноземної мови: завдяки такому виду організації навчання студенти набувають мовленнєвих вмінь і вчаться належно сприймати учасників комунікації. Описано деякі аспекти організації такої роботи – типи груп (гомогенні, коли об’єднуються студенти із різними рівнями володіння мовою та гетерогенні, коли студенти об’єднуються за подібними результатами попереднього опитування); роль ряду вмінь (аналізу, переконування, контролю власних емоцій, толерантного втручання), специфіка зворотного зв’язку та роль викладача у цій діяльності. Взаємне оцінювання дає тему для обговорення та можливість використовувати мову з чіткою метою, раціонально пояснювати і вирішувати проблемні питання. Викладач може виступати у ролі куратора, модератора, вчителя-помічника, що спрямує групу, якщо вона відхилилась від виконання поставленого завдання Представлено основні позиції праць зарубіжних науковців щодо особливостей роботи в групах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27868
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття1 2017 до пит роб в групах.docxhttp://lingvj.oa.edu.ua/articles/2016/n62/2.pdf47.93 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.