Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27780
Назва: Адаптація реклами до зарубіжних ринків: контентний аналіз
Автори: Гоффман, Стефан
Віттіг, Катя
Ключові слова: Адаптація
стандартизація
міжкультурний маркетинг
реклама
виробник автомобілів
Дата публікації: 2007
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гоффман, С. Адаптація реклами до зарубіжних ринків: контентний аналіз [Текст] / Стефан Гоффман, Катя Віттіг // Журнал європейської економіки. – 2007. – Т. 6, № 2. – С. 122-144.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано, чи мультинаціональні компанії свою рекламу пристосовують до країн призначення, а чи стратегію рекламних заходів приводять у відповідність до певних стандартів. Гіпотези вірогідності сприймаються як прийняття рішення стосовно стандартизації/адаптації. Проте питання, як багатонаціональні компанії використовують змінні величини вірогідності для визначення відповідного рівня адаптації, вивчені недостатньо. Автори вважають, що рішення відносно того, як краще переконувати – засобами інформації чи впливом на емоції, – залежить від економічної ситуації в країні призначення. Прийнято вважати, що на частоту застосування певних елементів впливає культура цільової країни. Значною мірою це припущення підтверджує аналіз друкованої рекламної продукції Німеччини і Росії. Але на думку авторів, німецькі виробники автомобілів недостатньо враховують індекс сприйняття владної диференціації [PDI (Power Distance Index)] Російської Федерації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27780
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№2) Червень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гоффман.PDF323.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.