Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27687
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMelnyk, Yuliya-
dc.date.accessioned2018-03-29T13:18:30Z-
dc.date.available2018-03-29T13:18:30Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationMelnyk, Y. Entry of Ukrainian Companies to the International Services Market: Opportunities and Prospects [Text] / Yuliya Melnyk // Journal of european economy. - 2007. - Vol. 6, № 4. - P. 434-454.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27687-
dc.description.abstractThe article raises the problem of Ukrainian companies’ entry onto the in- ternational market of services. The author describes the determinants of com- petitive advantages of national companies on the international services market and assesses the opportunities and prospects for implementing the strategies of clusterization, outsourcing and transnationalization.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectInternational services marketuk_UA
dc.subjectdeterminants of competitive advantagesuk_UA
dc.subjectclusterization strategyuk_UA
dc.subjectoutsourcing strategyuk_UA
dc.subjecttransnationalization strategyuk_UA
dc.titleEntry of Ukrainian Companies to the International Services Market: Opportunities and Prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 6 (№4) Грудень 2007

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Melnyk.PDF228.91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.