Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27580
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Юлія Сергіївна-
dc.date.accessioned2018-03-26T13:15:33Z-
dc.date.available2018-03-26T13:15:33Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМазур, Ю. С. Парадигмальна організація соціально-психологічного знання : диплом. робота за освіт.-кваліф. рівнем «магістр» : спец. 232 – соціальне забезпечення магістер. програма – соціальне забезпечення / Юлія Сергіївна Мазур ; наук. керівник д.пс.н., професор О. Є. Фурман. – Тернопіль, 2018. – 113 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27580-
dc.description.abstractУ магістерській роботі досліджується соціально-психологічне знання як важлива складова професійної компетентності фахівця гуманітарного профілю та форми і методи його логічної організації й методологічного взаємодоповнення. Зокрема, обґрунтовано епістемологічну евристичність парадигмальної організації соціально-психологічного знання як методологічно досконалої форми здійснення продуктивної миследіяльності у соціальній та гуманітарній сферах суспільства. Також проаналізовано й відрефлексовано перспективність новітніх напрацювань в обґрунтуванні багаторівневості парадигмально-дослідницьких методологій як інтегральних форм знання в сучасному соціально-психологічному дискурсі.uk_UA
dc.publisherТернопільський національний економічний університетuk_UA
dc.subjectпарадигмаuk_UA
dc.subjectметодологіяuk_UA
dc.subjectметодологуванняuk_UA
dc.subjectсоціогуманітаристикаuk_UA
dc.subjectсоціально-психологічне знанняuk_UA
dc.subjectпозитивізмuk_UA
dc.subjectкритицизмuk_UA
dc.subjectконструктивізмuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.titleПарадигмальна організація соціально-психологічного знанняuk_UA
dc.title.alternativeParadigmatic organization of socio-psychological knowledgeuk_UA
Розташовується у зібраннях:2017-2018 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мазур.pdf1.08 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.