Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27479
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСлабоспицька, Оксана-
dc.date.accessioned2018-03-23T10:25:52Z-
dc.date.available2018-03-23T10:25:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСлабоспицька, О. Особливості планування стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємств [Текст] / Оксана Слабоспицька // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 13. – С. 109-114.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27479-
dc.description.abstractРозглянуто основні етапи формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства з урахуванням способу виходу підприємства на зовнішні ринки в залежності від інтернаціоналізації його бізнесу. The basic stages of forming of external economic strategy of enterprise are considered taking into account the method of output of enterprise to the oversea markets depending on internationalization of business.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсобливості планування стратегії в зовнішньоекономічній діяльності підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 13

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Слабоспицька.pdf517.61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.