Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27418
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПересадько, Галина-
dc.date.accessioned2018-03-21T10:02:59Z-
dc.date.available2018-03-21T10:02:59Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationПересадько, Г. Рекламний бюджет підприємства [Текст] / Галина Пересадько // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2012. – № 17. – С. 29-32.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27418-
dc.description.abstractРозглянуто питання, пов’язані з формуванням рекламного бюджету на підприємствах, виокремлено його основні методи розрахунку та ефективність, запропоновано основні підходи, до яких може вдатися підприємець у кризових умовах. In the articles considered questions, related to forming of publicity budget on enterprises, he is selected basic methods of calculation that efficiency, basic approaches to which a businessman can resort in crisis terms are offered.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleРекламний бюджет підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 17

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пересадько.pdf148.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.