Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/2736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисова, Тетяна Михайлівна-
dc.contributor.authorBorysova, Tetyana Mykhaylivna-
dc.date.accessioned2016-09-14T08:24:42Z-
dc.date.available2016-09-14T08:24:42Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationБорисова, Тетяна Михайлівна. Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах [Текст] : дис... канд. екон. наук: 08.00.04 / Борисова Тетяна Михайлівна ; Національний ун-т "Львівська політехніка". - Л., 2007. - 332 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/2736-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Борисова Т.М. Економічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах. – Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.04 – економіка та управління підприємствами (машинобудування та приладобудування). – Національний університет „Львівська політехніка”, Львів, 2007. Дисертація присвячена розробленню теоретичних положень та методичних рекомендацій з оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствах. У роботі розроблений метод оцінювання ефективності маркетингового забезпечення антиризикових заходів. Удосконалено процес формування антиризикових заходів шляхом виокремлення етапу визначення комплексної ефективності та розроблення класифікації видів забезпечення антиризикових заходів. Набули подальшого розвитку методичні рекомендації з оцінювання потенціалу маркетингу у зниженні рівня ризику, запропоновані методичні положення з оцінювання рівня розвитку системи антиризикових заходів. Розроблені рекомендації з вибору величини витрат на маркетингові заходи за критерієм рівня ризику. Розроблені методичні рекомендації з організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів. Ключові слова: ефективність, маркетинг, маркетингове забезпечення, потенціал маркетингу, організування, оцінювання, ризик, рівень ризику, антиризиковий захід, управління ризиками. ANNOTATION Borisova T.M. The economic estimating and organizing of the marketing maintenance of antirisk actions at machine-building enterprises. – Manuscript. The thesis for competition of the candidate of economic sciences degree on the specialty 08.00.04 – economics and enterprise management (machine-building and instrument-making)”. – Lviv National Polytechnic University, Lviv, 2007. The thesis is devoted to creating of the theoretical approaches and methodical recommendations on the economic estimating and organizing of the marketing maintenance of antirisk actions at machine-building enterprises. The method of estimating of efficiency of the marketing maintenance of antirisk actions is developed in the thesis. The process of antirisk actions forming with adding of the stage of the complex efficiency estimating, and developing of the classification of the maintenance of antirisk actions is improved in the scientific paper. The methodical recommendations on evaluating of the marketing potential of risk level reduction, and investigating of antirisk actions are developed in the thesis. The recommendations on the choice of limit of the expenses on marketing actions depend on risk level are worked out in the scientific research. The methodical recommendations to organizing of the marketing maintenance of antirisk actions are worked out here. Key words: efficiency, marketing, marketing maintenance, marketing potential, organizing, estimating risk, risk level, antirisk action, risk-management.uk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове забезпеченняuk_UA
dc.subjectпотенціал маркетингуuk_UA
dc.subjectорганізуванняuk_UA
dc.subjectоцінюванняuk_UA
dc.subjectризикuk_UA
dc.subjectрівень ризикуuk_UA
dc.subjectантиризиковий західuk_UA
dc.subjectуправління ризикамиuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing maintenanceuk_UA
dc.subjectmarketing potentialuk_UA
dc.subjectorganizinguk_UA
dc.subjectestimating riskuk_UA
dc.subjectrisk leveluk_UA
dc.subjectantirisk actionuk_UA
dc.subjectrisk-managementuk_UA
dc.titleЕкономічне оцінювання та організування маркетингового забезпечення антиризикових заходів на машинобудівних підприємствахuk_UA
dc.title.alternativeThe economic estimating and organizing of the marketing maintenance of antirisk actions at machine-building enterprisesuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis1.pdf4.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.