Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27317
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Василь-
dc.contributor.authorСоколовська, Наталія-
dc.date.accessioned2018-03-19T08:02:48Z-
dc.date.available2018-03-19T08:02:48Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationТкачук, В. Ефективність маркетингової діяльності комерційного банку [Текст] / Василь Ткачук, Наталія Соколовська // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2010. – № 14. – С. 135-137.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27317-
dc.description.abstractРозглянуто основні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності комерційного банку, обґрунтовано використання системи різних показників залежно від їхнього адресного призначення. The article contains the comprehensive research of the main approaches to assess the efficiency of marketing activities of a commercial bank. The author also substantiated the usage of ratio system due to their purposes.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleЕфективність маркетингової діяльності комерційного банкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 14

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ткачук В..pdf149.96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.