Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/27064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоліщук, Тетяна-
dc.date.accessioned2018-03-12T08:52:17Z-
dc.date.available2018-03-12T08:52:17Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationПоліщук, Т. Економічна доцільність глобалізації бренду в сучасному бізнес-середовищі [Текст] / Тетяна Поліщук // Наука молода : зб. наук. праць молодих вчених ТНЕУ. – 2008. – Вип. 10. – С. 82-85.uk_UA
dc.identifier.issn1818-2682-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/27064-
dc.description.abstractРозглянуто чинники та критерії застосування стратегій адаптації чи глобалізації брендів у сучасних умовах міжнародного бізнес-середовища.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleЕкономічна доцільність глобалізації бренду в сучасному бізнес-середовищіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наука молода Випуск 10

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Поліщук.pdf157.53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.