Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26956
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКузьмін, Олег-
dc.contributor.authorДорошкевич, Катерина-
dc.contributor.authorKuzmin, Oleg-
dc.contributor.authorDoroshkevych, Kateryna-
dc.date.accessioned2018-03-05T13:29:50Z-
dc.date.available2018-03-05T13:29:50Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКузьмін, О. Стратегічні карти машинобудівних підприємств: сутність та принципи формування [Текст] / Олег Кузьмін, Катерина Дорошкевич // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2009. – Вип. 2. – С. 101-106.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26956-
dc.description.abstractРозглянуто поняття стратегічних карт, визначено основні цілі і принципи їх формування на машинобудівних підприємствах. Рекомендовано визначення стратегічних карт машинобудівних підприємств як документа, що є напрямом активізації процесу реалізації стратегії підприємства за допомогою поєднання чотирьох стратегічних складових причинно-наслідковим зв’язком. До принципів формування стратегічних карт додатково віднесено синергізм.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectстратегічні картиuk_UA
dc.subjectсинергізм стратегічних картuk_UA
dc.subjectстратегічне управлінняuk_UA
dc.subjectвартість компаніїuk_UA
dc.titleСтратегічні карти машинобудівних підприємств: сутність та принципи формуванняuk_UA
dc.title.alternativeStrategic maps of machine-building enterprises: essence of the notion and formed principlesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2009 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кузьмін.pdf226.77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.