Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26870
Назва: Adapting the linear model of the communication process in modern marketing realities
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: Маркетингові комунікації
Marketing communications
Моделі комунікації
Models of communication
Лінійна модель комунікації
Linear model of communication
процес комунікації
communication process
Дата публікації: 2017
Видавництво: Dradt2Digital Publishing House
Бібліографічний опис: Lehkyy О. Adapting the linear model of the communication process in modern marketing realities // Economic and social development of Ukraine in XXI century: national vision and globalization challenges, 2017. P. 50-52.
Короткий огляд (реферат): Classic linear model of communication is considered and characterized in this paper as well as its elements are considered in this article. Improved linear model of communication process is suggested. The channel modifier and the environmental modifier are proposed as the elements of improved linear model of communication process. The core features of the channel and the environmental modifiers are described as well as the distinction between added elements and the noise. Placement of the reaction and the reply as elements of the feedback is corrected as well as the improved description of those elements, based on modern marketing tendencies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26870
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
model.pdf328.19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.