Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26869
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:47:17Z-
dc.date.available2018-02-27T22:47:17Z-
dc.date.issued2016-07-22-
dc.identifier.citationЛегкий О. А. Дискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті їхніх завдань // Реформування економічної системи країни в контексті міжнародного співробітництва: збірник тез наукових робіт учасників Всеукраїнської наук.-практ. конф. (Одеса, 22-23 липня 2016 р.) Одеса: ЦЕДР, 2016. С. 64-66.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26869-
dc.publisherЦЕДРuk_UA
dc.subjectНекомерційний маркетингuk_UA
dc.subjectNon-commercial marketinguk_UA
dc.subjectФілософія маркетингуuk_UA
dc.subjectMarketing philosophyuk_UA
dc.subjectЗавдання маркетингуuk_UA
dc.subjectMarketing goalsuk_UA
dc.titleДискурс природи комерційного та некомерційного маркетингу в контексті природи їхніх завданьuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
MINE_cesd.org.ua_липень_реф_сист_ТЕЗИ-split-merge.pdf326.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.