Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26868
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.contributor.authorСохацька, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:39:51Z-
dc.date.available2018-02-27T22:39:51Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЛегкий О. А., Сохацька О. М. Ефективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результату // Маркетинг і цифрові технології. 2017. Т.1, №2. С. 4-31.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26868-
dc.description.abstractВ статті окреслено специфіку понятійного апарату в контексті термінів, що описують маркетинг в мереж Інтернет; запропоновано два підходи до визначення суті Інтернет-маркетингу в залежності від типу товару. Систематизовано підходи до визначення переліку цифрових комунікаційних інструментів маркетингу, дана їхня характеристика. Окреслено місце веб-сайту в комунікаційній діяльності підприємства чи організації, здійснено класифікацію веб-сайтів з виокремленням відповідних цілей їх функціонування. Обґрунтовано рівні стратегії Інтернет-маркетингу в контексті відповідності їх меті функціонування фірми, тактичним бізнес-цілям та завданням комунікаційної політики. Виокремлено комунікаційні особливості маркетингу в мережі, що відштовхуються від етапності життєвого циклу товару. Окреслено основні принципи конверсії в мережі відповідно до цільових дій користувачів чи відвідувачів. Зазначено особливості формування лійки конверсії, її типи та основні етапи. Виокремлено основі показники результативності та ефективності здійснення маркетингових комунікаційних активностей в мережі, особливості їхнього розрахунку та аналітичних підходів до трактування результатів застосування відповідних метрик.uk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectMarketing communicationsuk_UA
dc.subjectІнтернет-маркетингuk_UA
dc.subjectInternet-marketinguk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectефективність маркетингової кампаніїuk_UA
dc.subjectmarketing campaign effectivenessuk_UA
dc.subjectкомунікаційні каналиuk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectвеб-сайтuk_UA
dc.subjectweb-pageuk_UA
dc.subjectконверсія в мережіuk_UA
dc.subjectweb conversionuk_UA
dc.subjectметрики цифрових інструментівuk_UA
dc.subjectdigital tools metricsuk_UA
dc.titleЕфективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результатуuk_UA
dc.title.alternativeDigital marketing communications effectiveness: from target setting to result evaluationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
M_DT.pdf789.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.