Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26866
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.contributor.authorМарцінковська, Олександра Богданівна-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:24:48Z-
dc.date.available2018-02-27T22:24:48Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationЛегкий О. А., Марцінковська О. Б. Основні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарів // Економічний аналіз : зб. наук. праць / Тернопільський національний економічний університет. 2016. Том 23. № 1. С. 45-51.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26866-
dc.description.abstractПроведено огляд комунікаційної політики принципово нових товарів та послуг на світових ринках, продуцентів так званих «синіх океанів»; проаналізовано маркетинговий інструментарій конкретних інноваційних товарів, його класичні та новітні аспекти, а також результат його застосування; на прикладі Vocaloid™ означено явище «мультиплікатора зусиль щодо просування» як особливої форми мережевого маркетингу, в даному випадку, неагресивним за своєю природою, ефективним в цифрову еру без географічних обмежень чи необхідності додаткових досліджень та нескладним у реалізації; визначено позитивні й негативні сторони краудфаундингу як специфічної бізнес-моделі підприємницької діяльності, його особливості в контексті колективного інвестиційного фільтру та альтернативи корпоративній моделі виробництва; розглянуто приклад запропонованої автором моделі комунікацій CBC, що розглядає бізнес або як посередника між комунікаційними каналами споживачів (також у вигляді платформи чи ресурсу) або як залежного від них; зазначено явище соціального позиціонування компаній, що передбачає трансформацію класичних PR-завдань в зв’язку із сучасним станом парадигми цифрового маркетингу; у розвитку цифрового маркетингу виокремлено блогінг, зокрема у сегменті B2B, візуальний маркетинг та цифровий прямий маркетинг; підкреслено комунікаційні зміни в інформаційному полі бізнес-середовищ через висвітлення моделі новітнього мережевого підприємства в контексті індивідуалізації попиту та кастомізації виробництва.uk_UA
dc.publisher"Економічна думка", ТНЕУuk_UA
dc.subjectмаркетингова політикаuk_UA
dc.subjectmarketing policyuk_UA
dc.subjectпросування товару-новинкиuk_UA
dc.subjectnew-product promotionsuk_UA
dc.subjectкраудфаундингuk_UA
dc.subjectcrowdfundinguk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectсоціальне позиціонуванняuk_UA
dc.subjectsocial positioninguk_UA
dc.subjectМодель Customer-Business-Customeruk_UA
dc.subjectCustomer-Business-Customer modeluk_UA
dc.titleОсновні тренди комунікаційних каналів на ринку інноваційних товарівuk_UA
dc.title.alternativeMain trends of communicational channels on innovative goods marketuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тренди_ком.pdf732.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.