Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26865
Назва: QR-кодування як елемент комунікаційної політики цифрового маркетингу
Інші назви: QR-encoding as an element of digital marketing communication policy
Автори: Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: QR-код
QR-code
універсальна система маркування
universal marking system
цифровий маркетинг
digital marketing
комунікаційна політика
communication policy
бізнес-інновації
business innovation
пивоварне підприємство
brewing company
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Легкий О. А. QR-кодування як елемент комунікаційної політики цифрового маркетингу // Evropsky casopis ekonomiky a managementu (Praha). – 2016. Svazek 2. 1 vydani. P. 91–96.
Короткий огляд (реферат): Визначено сутність QR-коду, як виду матричного (двовимірного) коду із значним обсягом інформації, високою швидкістю її розпізнавання та її передачі; окреслено його розвиток в історичному аспекті, зазначено сфери його застосування та сучасні можливості. Доведено актуальність QR-кодування в контексті цифрового маркетингу, що є використанням всіх можливих форм цифрових каналів для просування фірми та її товару. Проілюстровано інтеграцію QR-кодування у комплекс маркетингу підприємства-виробника, торговельної фірми, закладу сфери послуг. Розроблено модель інтегрування QR-коду в систему маркетингових комунікацій – інтегрованого набору інструментів передачі повідомлень від виробника або продавця продукції до його цільових об’єктів – товару підприємства на різних етапах його переміщення. Визначено додаткові сфери застосування QR-коду та охарактеризовано проблемні аспекти застосування на пивоварних підприємствах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26865
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
EJEM 1 2016-91-96_MINE.pdf1.11 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.