Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/26864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2018-02-27T22:07:37Z-
dc.date.available2018-02-27T22:07:37Z-
dc.date.issued2015-11-12-
dc.identifier.citationЛегкий О. А. Нові тренди формування витрат на маркетингові комунікації в контексті формування нового світового фінансового порядку // Фінансово-банківські та адміністративні послуги: проблеми управління та перспективи розвитку: збірник тез доповідей Міжн. наук.-практ. конф. (Тернопіль, 12-13 листопада 2015 р.) Тернопіль: ТНЕУ, 2015. С. 276-277.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/26864-
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectМаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectMarketing communicationsuk_UA
dc.subjectМаркетинговий бюджетuk_UA
dc.subjectMarketing budgetuk_UA
dc.titleНові тренди формування витрат на маркетингові комунікації в контексті формування нового світового фінансового порядкуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budg.pdf345.28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.